• Onderwijstoptalentprijs Home 01
  • Onderwijstoptalentprijs Home 02
  • Onderwijstoptalentprijs Home 03

OnderwijsTopTalentPrijs Editie 2019 van start

Is een van je voormalige of huidige studenten dé gedroomde kandidaat voor de OnderwijsToptalentPrijs? Of ben je zelf een enthousiaste leraar (in spe) in het basis- of voorgezet onderwijs en mag iedereen zien wat jij het onderwijs en je leerlingen te bieden hebt? Ga dan nu naar de inschrijfpagina en doe mee!

Tabitha Heijmans (Fontys Hogeschool Kind&Educatie, Den Bosch)

Doel van mijn project was het ontwikkelen van een portfolio dat past bij de behoeften van de leerkrachten van Leergroep I (6/7 jaar) en eigenaarschap en betrokkenheid bij leerlingen verbetert. Het project bestaat uit een praktijkonderzoek en twee bijgevoegde aanbevelingen. Ik heb onderzoek  gedaan naar  portfolio’ s, eigenaarschap,  betrokkenheid en de rol van de leerkracht, met name bij het stimuleren van zelfregulatie. Daarna heb ik een portfolio ontworpen op basis van theorie en resultaten van interviews met betrokkenen. Er is een pilot uitgevoerd waar een aangepast portfolio uit is voortgekomen en een hulpwijzer voor de leerkrachten.